Iako još uvijek nema zvanične potvrde za Ghost of Tsushima 2, drugo poglavlje u priči gotovo je neizbježno. Nakon uspjeha PC verzije Ghost of Tsushima, igra se nalazi u povoljnoj poziciji za eventualno najavljivanje nastavka. Kada je riječ o drugom Ghost of Tsushima, jedno od najvećih pitanja odnosi se na neprijatelja u igri. Najlogičniji izbor bio bi povratak Mongola, s obzirom da se sedam godina nakon prvog napada Mongola na Japan dogodio drugi napad. Međutim, drugi napad Mongola pruža priliku za raznolikost potencijalnih neprijatelja u nastavku, s obzirom da su Mongoli dobili pomoć i iz južne Kine i Koreje.
Ghost of Tsushima se ističe kao igra s najboljim borbama mačevima u svijetu gaminga, sa duelima koji su uzbudljivi i izazovni. Prvi Mongolski napad bio je neuspjeli pokušaj osvajanja Japana, pa je za drugi napad bilo razumno regrutovati dodatne snage. Južna Kina i Koreja su se pridružile Mongolskoj floti, pri čemu je ove dvije regije dopremile impresivan broj brodova, ukupno 1500.
Ako je sljedeći neprijatelj u Ghost of Tsushima 2 iz drugog Mongolskog napada, južnokineski i korejski vojnici će predstavljati zanimljive frakcije s kojima će se suočiti. Ne samo da su južna Kina i Koreja osigurale dodatne brodove, već je broj snaga koje su poslali nevjerojatan. Izvještaji tvrde da je Koreja poslala 40.000 vojnika, dok je južna Kina poslala čak 100.000 vojnika da pomognu u invaziji. Mnogi historičari smatraju da je ova brojka preuveličana, ali jasno je da obe regije pružaju značajnu podršku, čak i ako tačan broj nije poznat.
Uspjeh Ghost of Tsushima je djelimično zbog sjajne borbe, a uključivanje južnokineskih i korejskih vojnika moglo bi podići nivo borbenih mehanika. Prva kombinovana Mongolska flota isplovila je iz Koreje 22. maja 1281. godine i napala Tsushimu 9. juna. Uključivanje tri različite frakcije kao neprijatelji igre moglo bi donijeti potpuno novu dimenziju borbe. Između Mongola, južnokineskih i korejskih vojnika, nemoguće je očekivati da svi imaju iste vještine i ekspertizu u borbi. Jedna frakcija može biti vještija u dvobojima blizu, dok druga može biti bolja u borbi na daljinu. Khotun Khan je glavni negativac prve igre, ali dodavanje tri glavna neprijatelja koji komanduju svojim regionalnim flotama definitivno bi dodalo novi izazovni sloj. Ovo bi također podstaklo igrače da uvijek budu na oprezu, jer bi svaka frakcija zahtijevala drugu vještinu u borbi za poraz.
Ako se Ghost of Tsushima 2 poveže s prethodnom igrom, logično je prikazati i južnokineske vojnike i korejske trupe, pored Mongola. Ghost of Tsushima je inspirisao povećanje igara smještenih u feudalni Japan. Istraživanje ovog fascinantnog perioda istorije kroz prizmu video igara je zanimljiv način učenja, istovremeno doživljavajući uzbudljive priče. Ovo čini mogućnost Ghost of Tsushima 2 dodatno uzbudljivom, jer je šansa da doživimo još jednu vrhunsku igru, ali i da vidimo povijest koja je vjerno rekonstruirana.
Ghost of Tsushima prati Jina Sakaia dok pokušava zaštititi svoj otok od invazije Mongolske vojske. Ova akciona igra otvorenog svijeta uključuje izvrsne mehanike borbe i predivne vizuale. Ghost of Tsushima 2 se sa nestrpljenjem očekuje zbog uspjeha PC verzije prve igre i mogućnosti novih neprijateljskih frakcija. Južnokineski i korejski vojnici mogli bi donijeti poseban izazov sa svojim impresivnim brojevima i raznolikim borbenim vještinama. Suočavanje s tri različite regionalne flote u Ghost of Tsushima 2 moglo bi podići borbu na novi nivo.