Iako je početno uzbuđenje oko njegovog izlaska opalo, Dragon's Dogma 2 i dalje pruža igračima avanture koje će pamtiti. Sa ogromnim pseudo-open world-om prepunim neprijatelja, blaga i zadataka, ne nedostaje iskustava koje treba otkriti u najnovijem fantastičnom epu kompanije Capcom. Dragon's Dogma 2 nije uspio riješiti sve pritužbe koje su bile upućene na njegovog prethodnika, ali je uspio donijeti organsko razvijanje događaja, detaljne sistemske interakcije i impresivnu borbu iz DD1 novoj publici, a nadamo se da je i njegovo vlastito proširenje Dark Arisen na putu da popuni neke rupe. To ne znači da je svaka prepreka putovanja problematična. Gruba obrada igrača u Dragon's Dogma 2 je dio njegove čarolije, stavlja teret na njih da upravljaju svojim resursima i odrede najbolji način djelovanja u svakoj situaciji. Čak je i Dragon's Dogma 2-ov sustav brzog putovanja uglavnom postavljen od strane igrača, za bolje ili loše. Ovaj trenje doprinosi tome da svaki igrač stvara svoju dramatičnu priču tokom igranja, ali postoji jedna karakteristika puna trenja koju DD2 možda nije dovoljno dramatizirao.
U jednom trenutku, igrači Dragon's Dogma 2 će vjerovatno imati susret sa Dragonsplague. Ova bolest utječe samo na Pawns-e i uzrokuje da se ponašaju neobično nezavisno kada se pojavi. Sve crvenije oči, glavobolje i pojačana snaga su karakteristike infekcije Dragonsplague-a, iako se čini da neki Pawns-i nemaju simptome za neko vrijeme, a infekcija može napustiti jednog Pawns-a i preći na drugog tokom odmora. Obično se uvodi kada Drake uhvati Pawns, ali Pawns-i s Dragonsplague-om će se također pojaviti u Rift-u u DD2.
Sve to zvuči jezovito, ali čak ni automatsko upozorenje o Dragonsplague-u kada se prvi put pojavi nije dovoljno da u potpunosti pripremi početnike za njegove posljedice. Svaki put kad igrači odmaraju sa zaraženim Pawn-om, postoji šansa da se probude sa tim Pawn-om koji je ubio sve NPC-ove u širokom radijusu i nestao. Ovo je jedan od najludjih tajni koje Dragon's Dogma 2 skriva, i tako ekstremno da je privuklo ljubav ili mržnju prema igri. Istraživanje nakon izlaska je otkrilo mnogo sigurnosnih mehanizama kako bi se osiguralo da Dragonsplague ne može uništiti save files, ali to je mala uteha za Arisen koji je tek saznao na teži način.
Dragonsplague je postao ikona Dragon's Dogma 2 svoje terapeutski nemilosrdne prirode, ali to je karakteristika koja je mnogo manje razvijena nego što to status implicira. Najočitiji propušteni potencijal Dragonsplague-a nalazi se u samom njegovom imenu. Navodno, bolest pretvara Pawns-e u više od Draga ili Lesser Dragons iz Dragon's Dogma 2, ali ne postoji povezanost između više Pawns-a koji padaju na infekciju i povećanja napada zmija. Osim početnog masakra izvan ekrana sa istim neumitnim ishodom, lore i gameplay implikacije Dragonsplague-a su odvojene, oboje trpeći zbog toga.
Srećom, stvaranje ekvivalenta Cursed Dragon-a iz Dragon's Dogma: Dark Arisen nakon epidemije to bi lako riješilo, i to je samo početak. Biblioteke glasovnih linija baziranih na prethodnoj ličnosti i znanju Pawn-a bi pomogle da se ovi Pawn-dragoni uklope u Dragon's Dogma 2 postavku, kao i zastraše igrače kada shvate šta se dešava. Dragonsplague bi se osjećao još razarajuće ako bi dobiveni zmajevi imali izuzetno visoku stopu pojavljivanja pored naselja koja igrač posjećuje, garantujući da će neki NPC-ovi biti uhvaćeni u nastalom vatrometu. Ostale jedinstvene karakteristike, poput tih zmajeva koji prekidaju borbe protiv ostalih velikih bosova u Dragon's Dogma 2, ili korištenje Dragonsplague statistike igrača u odnosu na finalnog boss-a, bi dali Dragonsplague-u u Dragon's Dogma 2 zube koje zaslužuje.
Izazovne mehanike igre, poput upravljanja resursima i suočavanja sa Dragonsplague-om, dodaju posebnu čar igri. Dragonsplague, iako nedovoljno razvijen, ima potencijal da izmijeni igranje ako se proširi kako bi stvorio dramatičnije priče. Povećanje broja spawnova zmajeva bio bi jedan način da se to postigne, imajući ih da prekidaju borbe protiv boss-a i drugih trenutaka.