Hollow Knight: Silksong je prilika za Team Cherry da stvori snažnog igračkog lika s osobnošću s kojom se ljudi mogu poistovjetiti. Vođenje Horneta kao glavnog protagonisti Silksonga znači velike promjene u odnosu na prethodnu igru, posebno u interakciji između likova. Hornetova sposobnost da govori i izrazi svoje misli doprinosi izgradnji likova, ali istovremeno može nedostajati onome što je Hollow Knight postigao sa svojim nijemim protagonistom.
Na E3 2019, prikazana je demo verzija Hollow Knight: Silksonga tijekom Nintendo Treehouse-ovog live segmenta. Prikazan je novi svijet koji će igrači imati priliku istražiti, protivnike s kojima će se suočiti i, što je najvažnije, povratni lik pod imenom Hornet, kojim će igrači moći upravljati.
Misteriozna princeza-zaštitnica iz Hollow Knighta dobiva svjetla pozornice u Silksongu, pružajući igračima priliku da vide kako se njen karakter usklađuje s okolinom i stanovnicima Pharlooma. Hornetova sposobnost da izrazi dijalog i emocije može imati pozitivne i negativne posljedice na priču igre i igračevu percepciju svijeta.
Da bi se odalo priznanje prethodnoj igri, Hollow Knight: Silksong morat će postići određenu ravnotežu s ostalim sporednim likovima. Kad usporedimo Horneta i Viteza, jasna je razlika u tome što protagonist Silksonga može govoriti i izražavati svoje misli o različitim situacijama u kojima se nalazi.
Iako će oni koji su igrali Hollow Knight već znati o njenoj nesebičnoj i neumornoj prirodi, nastavak će omogućiti daljnji razvoj lika. Imajući glavnog protagonista koji nije prazan list daje Team Cherry više materijala za rad u vezi s vrstom priče koju žele ispričati. Ovo pruža različite mogućnosti, kao što su:
– Otkrivanje Hornetinih raznih izraza tijekom istraživanja brojnih područja Pharlooma
– Interakcije likova koje ili sinergiziraju ili sukobljavaju s Hornetinom osobnošću
– Hornetove osobne misli o ključnim događajima ili predmetima značajnim za priču
Sve što je poznato o Hornetu prije Silksonga omogućava stvaranje duboke i značajne priče koja se učinkovito povezuje s njenim identitetom. S obzirom na tamnu i melankoličnu prirodu prve igre, postoji očigledan znak da bi priča Hollow Knight: Silksonga mogla ispričati sličnu priču.
U prethodnom naslovu, svijet Hollow Knighta bio je ispunjen različitim područjima i stvorenjima koja su ispričala zanimljivu priču verbalnim i neverbalnim sredstvima. Nedostatak osobnosti Viteza igračima je omogućio da stvore neposredne veze sa svijetom koji istražuju i pričom koja se pripovijeda, čineći čak i najmanje pojedinosti osobnijima.
Budući da je Hornet izražajnija i izražajnija od svoje prethodnice, igrači će vidjeti i osjetiti sve iz njenog kuta gledanja, a ne samo svoj vlastiti. Ima Hornet kao glavnog protagonista Hollow Knighta postupak povezivanja s igračem omogućio uranjanje u izgradnju svijeta, čineći svaku radnju i interakciju značajnijom.
Budući da je Hornet već uspostavljena s vlastitim karakterom, igrač će biti prisiljen ići uz njene misli i zaključke umjesto da sve sami formulira. Iako će to olakšati developerima prikazivanje emocionalnog utjecaja određenih ključnih događaja ili područja, manje ostavlja igračevoj imaginaciji.
Iako je pitanje kada će Hollow Knight: Silksong biti objavljen ostalo neodgovoreno, fanovi barem znaju da Silksong nada se da će Hornet biti još upamćeniji nego što već jest. Zahvaljujući Hornetovoj sposobnosti govora, igračima će biti lakše razumjeti ono što se događa u priči nastavka, dajući joj prednost u pripovijedanju u odnosu na Viteza, iako to može žrtvovati dio identiteta prve igre.