Mark Rubin, jedan od izvršnih producenata najnovijeg Ubisoft-ovog izdanja XDefiant, ponudio je nekoliko sjajnih savjeta za igrače koji se bore s težinom igre. XDefiant nedavno izlazi kao konkurent Call of Dutyju, ali čini se da neki igrači imaju težak put. Dosadašnji lansiranje XDefianta pokazalo se uspješnim. Igra je za samo dva i pol sata nakon izlaska dostigla milion korisnika, čime je XDefiant oborio rekorde za Ubisoft. Brojka se povećala na tri miliona korisnika u roku od 48 sati, što ukazuje da je besplatni model igre omogućio igračima da XDefiantu daju stvarnu šansu. Iako su početni brojevi impresivni, pravi test će doći s vremenom. Na kraju krajeva, XDefiant je dizajniran da se natječe s Call of Dutyjem, a s izlaskom Black Ops 6 kasnije ove godine, ostaje da se vidi može li Ubisoftov pucač zadržati značajan igrački bazu nakon snažnog početnog perioda. Streamer Nickmercs dijeli svoju ljubav prema jednom posebnom aspektu XDefianta, koji pokušava rekreirati najbolje aspekte starijih FPS igara. Izvršni producent XDefianta, Mark Rubin, podijelio je savjete za igrače koji se bore da se takmiče u igri, a čini se jednostavnim na prvi pogled. Rubin tvrdi da igrači trebaju “PUCATI U GLAVE”, uz potrebnu praksu fokusiranja na ciljanje više za mnoge igrače. Prema Rubinu, pucanje u glavu “mnogo mijenja TTK”, što ih čini neophodnim za igrače koji žele biti na vrhu rejtinga u XDefiantu. Čak i igrači koji koriste najbolje oružje u XDefiantu moraju napraviti prilagodbe kako bi se osigurali da efikasno pogađaju glave, inače će biti kažnjeni tokom igre. Efektivno balansiranje vremena do eliminacije je jedan od najvažnijih zadataka za svakog razvojnog tima kompetitivnog pucača. Nažalost, to je i jedan od najtežih. Čak i Call of Duty, koji je izdavao godišnje naslove od 2005. godine, učinak varira, a vrijeme eliminacije se mijenja iz jednog izdanja u drugo. U slučaju XDefianta, tim je jasno prioritet stavio na pucanje u glavu kao način smanjenja ukupnog vremena do eliminacije, i to je definitivno zanimljiva strategija. To može biti frustrirajuće za mnoge igrače koji prvi put preuzimaju XDefiant, ali dugoročno, nema sumnje da će ovo rezultirati znatno većom razinom vještina. Iako ima ranog uspjeha, Ubisoft neće odmarati na lovorikama s XDefiantom. Već su potvrdili da rade na rješavanju problema registracije pogodaka u XDefiantu, što će značajno poboljšati već impresivnu igru oružjem. S više sadržaja koji se objavljuju tokom vremena, nije teško zamisliti da će XDefiant ostati dugo vremena kao potreban konkurent za Call of Duty. Ubisoftov XDefiant je online PvP pucač koji se fokusira na brzu timsku igru. Inspiriran popularnim Ubisoftovim franšizama, igra sadrži frakcije i likove koji predstavljaju franšize poput Splinter Cell i Far Cry. Dostupan na većini modernih sistema, XDefiant je besplatni projekt. Mark Rubin savjetuje igrače da se fokusiraju na glave u XDefiantu za poboljšane performanse. XDefiant je dosegao 3 miliona korisnika u roku od 48 sati, pokazujući početni uspjeh kao konkurent Call of Duty-u. Prioritetizacija pucanja u glavu u XDefiantu ima za cilj smanjenje vremena do eliminacije i povećanje ukupne razine vještina tokom vremena.
Mark Rubin savjetuje igrače da ciljaju glavu za poboljšanje performansi u XDefiantu
Related articles