More

    The Legend of Zelda: Kombatanje kao fokus narednog Zelda naslova

    The Legend of Zelda se nalazi na raskršću. Nintendo je potvrdio da će sljedeća Zelda igra napustiti koncept koji je uspostavljen u Breath of the Wild i proširen u Tears of the Kingdom, pa je svima neizvjesno u kojem smjeru će se franšiza kretati. Međutim, kao jedna od najcjenjenijih i najdugovječnijih gaming franšiza svih vremena, fanovi mogu očekivati ​​da će sljedeći naslov biti ambiciozan. Ambicija je riječ koja definiše The Legend of Zelda na mnogo načina. To je bilo istinito tokom devedesetih godina, kada je sa Ocarina of Time pomogla voditi gaming industriju u eru 3D avanturističkih igara, ali isto je bilo istinito i 2017. godine kada je, iznenadivši sve, odbacila mnoge svoje centralne mehanike i tradicije u Breath of the Wild. Doista, BOTW predstavlja veliki skok za Zeldu, udaljavajući se od tematskih dvorana, zasnovanih na predmetima zagonetki i linearne narativne strukture. Igra se pokazala revolucionarnom, inspirišući brojne razvojni timove i mijenjajući način na koji igrači percipiraju otvorene svjetove avantura. Ali sada je to iza nas, i Nintendo će morati pronaći novi smjer za frnšizu. Nova igra koju je stvorio tvorac Monkey Islanda obećava nostalgiju koja kombinuje The Legend of Zelda i Diablo franšize. Link je pravi ratnik, vješto koristeći različite ofanzivne alate tokom Zeldinih serijala, suočavajući se s prijetećim neprijateljima u jednokratnom borbom i spasavajući dan na svojstven herojski način. Čak je i u Breath of the Wild eksplicitno definiran kao vitez, jasan signal za njegove borilačke vještine. To se prenosi na gameplay na prilično predvidljiv način: igrači, kao Link, bore se protiv brojnih neprijatelja tokom svojih različitih avantura, i praktično svaka Zelda igra kulminira u spektakularnoj borbi s bossovima. Ali uprkos tome, borba rijetko kada osjeća kao najvažniji dio Zeldine jednadžbe. Čak i Breath of the Wild i Tears of the Kingdom, koje su često navedene kao Zeldine igre sa najboljom borbom, ne nude puno dubine, kompleksnosti ili izazova: borba je funkcionalna, ali nespektakularna, a mehanike poput savršenog izbjegavanja i savršenog pariranja lako mogu izazvati banalizaciju borbe. To nužno ne šteti igrama, jer su zagonetke i istraživanje često fokus gameplaya, ali franšiza može promijeniti stvari usmjeravajući se na poboljšanje borbe u sljedećoj igri. Breath of the Wild je reinventirao Zelda serijal: iako nije prva otvorena Zelda (pravo na tu čast ide Wind Wakeru), bila je prva igra u serijalu koja je izgrađena oko beskrajnog istraživanja do takve značajne mjere da je to centralni mehanizam igre, nadmašujući stvari poput zagonetki i narativa. Sljedeća Zelda igra mogla bi biti još jedna reinventacija, sa Nintendom koji se oslanja na svestranost serijala. Naglasak na borbi bio bi jedan način za to. Čak i ako se sljedeća Zelda usredotoči na borbu, i dalje bi morala zadržati ključne elemente koji definišu franšizu, poput zagonetki, Triforcr-a, itd. Ako su Breath of the Wild i Tears of the Kingdom prije svega igre istraživanja, možda bi sljedeći naslov u serijalu mogao biti akcijska igra iznad svega. Petlja igranja mogla bi biti dizajnirana oko duboke i izražajne borbe, možda čak i poboljšanje nekih od Zeldinih laganih RPG elemenata za fleksibilniju borbu. Serijal već ima raznoliku paletu oružja i magičnih sposobnosti, pa bi bilo zanimljivo vidjeti kako Nintendo to nadograditi s betoniranim fokusom na borbu. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom je nastavak voljene avanture otvorenog svijeta, The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Ovaj nastavak ponovo vidi Linka i Zeldu kako se bore da zaštite Hyrule od pada u Ganondorfove ruke. Ova nova avantura se odvija u istom kraljevstvu Hyrule kao Breath of the Wild, ali nosi nešto što se zove Upheaval, što Linku omogućuje putovanje do Nebeskih ostrva, kao i duboko u dubine ispod Hyrulea. Igrači mogu koristiti posebne sposobnosti kako bi spojili oružja i izgradili predmete koji će im pomoći u napretku kroz avanturu. Zelda je poznata po ambiciji, ponovnom izmišljanju sebe sa svakom novom igrom, kao što je bio slučaj sa odlaskom BOTW-a od tradicionalnih mehanika. Borba u Zelda igrama nikada nije bila u prvom planu, uprkos Linkovim vještinama ratnika, tako da bi pomjeranje fokusa na borbu moglo biti osvježavajuće. Sljedeća Zelda bi mogla prioritetizirati borbu, reimaginarajući serijal kao igru fokusiranu na akciju, ali ipak zadržavajući ključne elemente kao što su rješavanje zagonetki.

    Latest articles

    spot_imgspot_img

    Related articles

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_imgspot_img