More

    Baldur's Gate 3: Larian Studios odlučio preskočiti nostalgičnu lokaciju iz prvog dijela

    Adam Smith, glavni pisac igre Baldur's Gate 3, otkrio je da su u Larian Studiosu ozbiljno razmišljali o vraćanju igrača na klasičnu lokaciju iz prvog dijela serijala. Iako Baldur's Gate 3 nudi mnogo lokacija koje se mogu istražiti, vraćanje ove lokacije bilo bi uzbudljivo za dugogodišnje fanove franšize. Baldur's Gate 3 je ostao jedan od najvećih hitova 2023. godine, a igra je pohvaljena zbog pažljivo izrađenog detalja. Osvojila je mnoge nagrade za igru godine u industriji. Od izlaska igre, Larian Studios otvoreno govori o sadržajima koji nisu uvršteni u završnu verziju igre, što je osvježavajuće. Nedavno je Swen Wincke otkrio da je isključena cijela sekcija koja je trebala predstavljati putovanje kroz zagrobni život. Iako je tužno saznati što su igrači gotovo dobili, važno je shvatiti da se sadržaj izrezuje iz gotovo svake igre i rijetko koja kompanija otvoreno razgovara o tome kao Larian. Sada je svima jasno da Larian Studios otkriva loše vijesti o Baldur's Gate 3 za PlayStation 5, što će vjerojatno pogađati samo mali broj igrača. U intervjuu za Rock Paper Shotgun, Adam Smith je potvrdio da se Larian Studios ozbiljno razmatrao vraćanje Candlekeepa, područja gdje igrači doživljavaju prolog originalne igre. Planovi su napravljeni jer je “zanimljivo imati takvu vrstu bibliotečkog dvorca”, nazvavši ideju da takvo ogromno mjesto iz Baldur's Gate univerzuma bude prisutno u igri “vrlo, vrlo privlačnom”. S obzirom da Baldur's Gate 3 ima događanja mnogo kasnije od originalne igre, bilo bi zanimljivo ponovo posjetiti mjesto gdje je sve počelo. Ipak, ideja da se vrati Candlekeep u Baldur's Gate 3 je napuštena, a Smith je dao nekoliko razloga za to. “Najveći problem bio je da je Candlekeep geografski na putu prema Baldur's Gateu. Tako da, hoćemo li stati na putu tamo? Hoćemo li ući i onda izaći, kako ćemo to pozicionirati?” Također je ponudio zanimljivo mišljenje o tome da li je Candlekeep zapravo relevantan za priču, tvrdeći, “Postoji trenutak kada postaje kao, zar je ovo sadržaj radi sadržaja? Mrzim tu riječ ‘sadržaj’, ali znate – da li to zapravo doprinosi priči i mom putovanju, gdje se zbilja nalazim u svom avanturi?” Očigledno je da je odgovor za Larian Studios bio ne. …zar je ovo sadržaj radi sadržaja? Mrzim tu riječ ‘sadržaj’, ali znate – da li to zapravo doprinosi priči i mom putovanju, gdje se zbilja nalazim u svom avanturi? Smith je dao mnoštvo zanimljivih pojašnjenja u intervjuu o tome zašto Candlekeep nikada nije bio dio Baldur's Gate 3 i na kraju se čini da je to bila najbolja odluka. Iako je ponovno posjećivanje starih lokacija franšize lijepa doza nostalgije, važno je da sve ima smisla u priči. Baldur's Gate 3 imao je jednu od najboljih priča u video igrama 2023. godine, upravo zato što sve ima smisla i ništa ne djeluje nametnuto. Larian Studios izgleda da je sve ispravno napravio sa svojom najnovijom igrom i neka se nastavi tako sa nadolazećim projektima. Baldur's Gate 3 je RPG inspirisan Dungeons and Dragonsom, razvijen i objavljen od strane Larian Studiosa. Igra sadrži i singl player i multiplayer elemente, igrači kreiraju svoj lik tako što odabraju početnu klasu, rješavaju zadatke, napreduju u levelima i učestvuju u borbi s koristom D&D 5. izdanja pravila. Larian Studios su ozbiljno razmotrili ideju vraćanja Candlekeepa iz originalne igre u Baldur's Gate 3. Ideja je na kraju odbačena zbog logističkih i narativnih razloga. Odluka da se Candlekeep ne uključi u Baldur's Gate 3 na kraju je bila najbolja, kako bi se osigurala kohezivnost priče.

    Latest articles

    spot_imgspot_img

    Related articles

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_imgspot_img