Baldur's Gate 3, hipnotišuća RPG igra inspirisana Dungeons and Dragons svijetom, donosi novo iskustvo igračima kroz interakciju sa čudovištima. Ova igra, koju je razvila i izdala Larian Studios, postavlja novi standard za D&D čudovišta, ističući važnost socijalne interakcije pored borbe.
U tradicionalnom svijetu Dungeons and Dragons, igrači često igraju ulogu heroja koji uništava svako neprijateljsko čudovište. Međutim, Baldur's Gate 3 donosi dinamičnu interakciju sa različitim ishodima, čime obogaćuje svijet igre i čini gameplay emocionalno zadovoljavajućim.
Jedan od primjera prijateljskih čudovišta je Omladinski Medvjed. Igrači mogu regrutovati ovog simpatičnog medvjedića u svoj kamp i kroz “Razgovor sa životinjama” saznati šta on ima za reći. Na kraju igre, medvjed će postati veći i boriti se sa neprijateljima uz pomoć oklopa. Ovo je iznenađujući obrt iz tradicionalnog konteksta u kojem su Medvjedi sovrgnuti na ulogu niskonivojskog neprijatelja.
Drugi primjer je trio ogr-a predvođen Lump the Enlightened. Lump je osvijetljen više od svojih drugova, ali igrači imaju priliku postati njegov saveznik nakon komunikacije i pregovora. Ova nekonvencionalna priča pruža jedinstveno iskustvo i nagovještava buduće D&D igre.
Baldur's Gate 3 također ima neobična interakcija sa običnim životinjama kao što je konj. Igrači će otkriti da se iza izgleda običnog konja krije nešto mnogo zlokobnije. Ova kreativna upotreba životinja pokazuje potencijal za razvoj složenijih priča u budućim D&D igrama.
Omeluum, možda najpoznatiji negativac u cijelom D&D svijetu, pruža igračima pomoć i prijateljstvo tokom igre. Iako su inteligentna čudovišta sa tendencijom ubijanja i vladanja, kao što su mind flayer-i, tradicionalno prikazivani kao neprijatelji, ovaj primjer pokazuje kreativnost u odnosu na očekivanja.
Isto tako, konverzacija sa gnoll-ima u Moonrise Towers pruža igračima mogućnost istraživanja priče iz drugačije perspektive, nagrađujući ih sa više lore informacija.
Baldur's Gate 3 postavlja nove standarde za D&D čudovišta i podstiče razvoj bogatije priče u budućim igrama. Socijalna interakcija sa čudovištima, putem dijaloga i međusobnog pomaganja, omogućuje igračima da istraže alternative i donose odluke koje utječu na svijet igre.