More

    Zašto bi Animal Crossing trebao imati posebne servere za survival mod

    Animal Crossing naslovi su poznati po jednostavnoj otvorenoj igri sa mnogo zadovoljavajućih aktivnosti. Međutim, ovi naslovi rijetko privlače igrače koji traže teži doživljaj. Drugi slični naslovi, uključujući najnoviji Animal Crossing, znatno su profitirali od uvođenja survival moda, odnosno preživljavanja, privlačeći pažnju i casual i hardcore igrača. S obzirom na sadržaj i mehanike u najnovijem Animal Crossing naslovu, sljedeći naslov u glavnoj seriji ima potrebnu formulu da usvoji verziju survival moda. Izdanje Animal Crossing: New Horizons, zajedno s poboljšanjima i izmjenama mehanika prethodnih igara, može se smatrati uvodom za sljedeći naslov u seriji. Pored brojnih kreativnih karakteristika i unapređenja kvalitete života, dodatak survival moda u budućem naslovu bio bi razuman dodatak. Iako se suprotstavlja opuštenoj prirodi franšize, mogao bi rezultirati stvaranjem nove i zanimljive vrste igre. S obzirom na to da su druge slične igre uspješno spojile survival mod i mehanike u svoju mehaniku socijalne simulacije, sljedeća igra iz Animal Crossing serije može ih koristiti kao važne reference. Najslađi par u Animal Crossing igrama može otvoriti vrata za novu mehaniku koja može promijeniti franšizu na dobar način. Postoji argument da nema mnogo za Animal Crossing igrače nakon što ostvare svoje ciljeve u igri. Dodatak survival moda može potaknuti igrače da nastave igrati, pružajući im teži doživljaj s novim ličnim ciljevima i jedinstvenim iskustvima. Već sada postoje fanovi franšize koji su sami napravili teži mod za Animal Crossing, što pokazuje da postoji interes za izazovniji tip igre. Ukoliko sljedeći naslov u glavnoj seriji sadrži survival mod, može: Ovaj mod treba biti samo opcionalan, kako ne bi odbio fanove koji su navikli na opuštajuću i neopterećujuću prirodu Animal Crossing naslova. Omogućavanje igračima da odaberu kakav tip igre žele na samom početku osigurava da se obuhvate i casual i hardcore fanovi. Redd je ikoničan lik u Animal Crossing igrama s ljubavlju prema prodaji sumnjivih umjetničkih djela, a sljedeća igra bi mogla odnijeti njegov karakter još dalje. Slične igre kao što je Minecraft imaju nevjerojatne servere koji igračima omogućuju da dožive aspekt preživljavanja bez straha od gubitka napretka u glavnom svijetu. Fanovi Animal Crossing igara mogli bi imati korist od takvog koncepta jer će htjeti sačuvati dekorativne i strukturalne izmjene koje su napravili. New Horizons je pokazao da ima potrebne mogućnosti za povezivanje igrača, omogućavajući im da posjete jedni druge i stvaraju kaotične susrete širom svijeta. To znači da budući Animal Crossing naslov može imati servere koji omogućuju igračima istraživanje različitih gradova i otoka zajedno pod težinom survival moda. Dok će uvijek biti igara namijenjenih casual igračima, dodavanje opcionalnih hardcore elemenata može proširiti horizonte igrača i ponuditi jednostavan način da se isproba nešto novo. Sljedeći naslov Animal Crossinga ima sjajnu priliku da nadmaši jedinstveno iskustvo New Horizonsa uvođenjem survival moda. Može privući čak i igrače koji ranije nisu pokazivali interes za Animal Crossing igre. Animal Crossing: New Horizons je peti glavni naslov u seriji Animal Crossing. Ova simulacija života igra zadaje igraču zadatak razvoja napuštenog otoka u maleni gradić za stanovnike. Igra je izašla na početku svjetskih lockdown-a zbog pandemije COVID-19, što joj je donijelo ogroman uspjeh. Trenutno je najprodavanija igra svih vremena u Japanu. Dodatak survival moda budućim naslovima Animal Crossinga mogao bi privući i casual i hardcore igrače. Survival mod bi mogao uključivati mehanike kao što su glad i energija, te omogućiti istraživanje okoline s partnerom između likova. Poseban server za survival mod može očuvati igračev napredak izvan glavne igre, nudeći novo izazovno iskustvo. Stvoriti funkcionalnost gladi i oštećenja koja prikazuje stanje igrača kroz izraze lika unutar igre. Modifikovati mehaniku konzumacije hrane i energije iz New Horizonsa, dodajući efekte poput povećane brzine kretanja ili brže izrade predmeta ograničeno vrijeme. Igračima omogućiti da povedu likove izvornika u istraživanje područja, upravljajući njihovim stanjem zajedno s igračem. Dovoljno prenemaganja ili gubljenja nekih predmeta ukoliko igrač ne uspije preživjeti.

    Latest articles

    spot_imgspot_img

    Related articles

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_imgspot_img