More

    Revitalizacija avanturističke zone Mount Hutenow u igri Neverwinter

    Igra Neverwinter donosi nešto novo u svom modulu 29, potpuno transformišući avanturističku zonu Mount Hutenow sa velikim poboljšanjima. Nekadašnja zona za nivelisanje sada je postala krajnje igralište sa potpuno novim centralnim područjem, koje u sebi sadrži ključne elemente iz najnovijeg sadržaja u igri. Razgovarali smo sa izvršnim producentom Neverwintera, Brettom Nortonom, o timovom pristupu ovom sveobuhvatnom preuređenju Mount Hutenowa i povezanim sadržajima. Razgovor je uređen i skraćen kako bi bio jasniji.

    Pitanje: Možete li ukratko objasniti osnovni zaplet ovog modula? Šta se dešava sa Mount Hotenowom i zašto smo tu?
    Norton: Mount Hotenow je važan dio Sword Coast pejzaža. Prije nekoliko decenija, djelimično prosvjetljenje Pramislenog bića duboko ispod zemlje izazvalo je erupciju Mount Hotenowa popraćenu smrtonosnim pepeo i vatrom, skoro uništavajući grad Neverwinter. Nedavno, moćni vatreni div Gommoth pokušava potpuno probuditi to uspavano Pramisleno biće, donoseći vatrenu destrukciju preko Sword Coast. Duboko unutar neistraženog lavlje komore planine, nalazi se Magmatski Golem, drevno oružje koje su stvorili Arkoni. Njegova ogromna toplota superzagrijava lavić, napredujući u Gommothovom planu da oslobodi Pramislenog bića. Grad Neverwinter (i igrači) saznaju za Gommothove planove kada Dwarfska ekspedicija na Mount Hotenow dođe u sukob sa Gommothovim snagama. Sa mnogo nestalih ili mrtvih članova ekspedicije, nekoliko hrabrih ljudi ostalo je iza kako bi izvidjeli Gommothove snage i držali odbrambenu liniju za pojačanje. Svoje avanture u Wildspaceu, Sergej Knox se obraća avanturistima kako bi još jednom pomogli Neverwinteru…

    Pitanje: Koje su bile najveće promjene na zoni u poređenju sa originalnim izdanjem?
    Norton: Izvorna zona bila je zona za nivelisanje avanture, sa jednostavnim tokom kroz mapu od početka do kraja. Za ovaj modul, pošto smo je ponovo uveli kao kampanju za maksimalni nivo, morali smo bitno preurediti izgled i tok zone. Ne samo da je tok potpuno ažuriran, na mapu smo dodali potpuno novo područje kao centralnu tačku, sa “krakovima” koji se prostiru u različite dijelove Mount Hutenowa. Tim oduvijek voli pogled na pusto, vulkansko polje Mount Hutenowa, ali pošto je mapa stvorena prije deset godina, trebala je modernizacija kako bi odgovarala nedavnim standardima Neverwintera. Zbog toga su vizueli zone temeljno preuređeni, posebno osvjetljenje, boje i lava. Umjetnički tim je posvetio puno vremena stvaranju boljeg kontrasta između vulkanskog tla i intenzivno zračećih lavinskih sekcija. Rezultirajuće nadogradnje čine zonu izuzetnom i pretvaraju je u zaista kvalitetno avanturističko područje za Neverwinter. Osim vizuala i tokova, postoji još mnogo promjena u igri. U zonu je dodato nekoliko potpuno novih herojskih susreta, koji donose novi niz neprijatelja za grupnu borbu. Dodan je potpuno nov tip šefa, Vatrene Komandire, kao dodatni minibossi sa kojima će se igrači suočiti u zoni. Iako priča odaje počast originalnom zapletu Mount Hutenowa, dodani su novi zadaci i likovi, tako da igrači ne ponavljaju istu priču koju su već doživjeli prije nekoliko godina. U pogledu cjelokupnog paketa, Mount Hutenow se znatno razlikuje od originalnog oblika. To je bila najtraženija zona koju smo trebali vratiti u Neverwinter, i oduševljeni smo što donosimo veliku transformaciju ovog nevjerovatnog mjesta.

    Pitanje: Nevaultovane podzemne prostorije Ludog Zmaja su također prolazile kroz preuređenje. Kako ste pristupili ovom preuređenju sadržaja?
    Norton: Dok je zona Mount Hotenow zahtjevala mnoge izmjene u dizajnu za novi modul, Podzemne prostorije Ludog Zmaja su se malo bolje uklopile u standardni dizajn podzemnih prostorija. Manje izmjene su obuhvatile izmjene u izgledu i toku, međutim, to ne znači da nije bilo značajnih promjena. Umjesto toga, posvetili smo se šefovima podzemnih prostorija i radili na njihovim izmjenama kako bismo stvorili potpuno nove igračke doživljaje. Sva tri šefa su prošla značajno preuređenje i, iako smo zadržali teme originalnih prostorija, igrači će dobiti potpuno nove situacije. Šefovi su se mnogo promijenili od početka prostorija u Neverwinteru, zbog čega smo ih gotovo iznova kreirali. Slično smo postupili u preuređenju prostorija u Hram pauka, ali smo u prostorijama Ludog Zmaja napravili još više updatea na šefovima.

    Pitanje: Nekoliko zona je bilo zaključano u modulu 21. Zašto je odabrana Mount Hotenow za otključavanje?
    Norton: Popularnost i jedinstvenost! Mount Hotenow je zaista vizualno zadivljujuća zona u poređenju sa mnogim drugim zaključanim zonama i nešto što su mnogi igrači željeli da se vrati kao ikonična lokacija Sword Coasta. Iz perspektive igrača i developera, mislili smo da je ovo jedna od preostalih zaključanih zona koja ima puno potencijala da stvori značajan kontrast u odnosu na druge kampanje i avanturističke zone Neverwintera, boreći se protiv masivnih vatrenih divova i arhona usred smrtonosnih lavljećih bazena.

    Pitanje: Modul također donosi nekoliko poboljšanja kvalitete igranja. Možete li govoriti o nekim glavnim promjenama koje dolaze i šta vas je inspirisalo da ih implementirate?
    Norton: Pratili smo savjete igrača i usmjerili se na ažuriranje pratilaca. Ispravili smo starije pratitelje koji su imali tehničke probleme ili se nisu dobro prilagodili nedavnim ažuriranjima ravnoteže u Neverwinteru. Ažurirali smo više od 20 pratilaca, uključujući omiljene kao što su Xuna i Makos, kako bismo proširili izbor korisnih pratilaca za kraj igre. Gildije (Utvrde) su također dobile ažuriranja, dodavši nekoliko alata za upravljanje gildijama, kao što je podrška za preimenovanje saveza i bolji filteri za gildijski dnevnik. Dodali smo također nove Mađioničarske karte u prodavnice utvrđenja, pružajući neobrtnicima mogućnost da učestvuju u ekonomiji trenutnih Masterwork profesa. Također smo dodali nekoliko manjih ažuriranja kvaliteta igranja, kao što su dodavanje novih statistika na listu karaktera koji prate ukupno povećanje oštećenja i povećanje izlečenja. Te statistke sve više koristimo tokom vremena i željeli smo dodati jasniji način praćenja njihovog uticaja na značajke vašeg lika. Očekujte i nekoliko ažuriranja događaja! Neki dugo traženi ažurirani sistem nagradnih karata Ljetnog Festivala napokon će biti lansirani, a čak smo napravili i nekoliko poboljšanja na mini-igri Sahaa.

    Latest articles

    spot_imgspot_img

    Related articles

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_imgspot_img