Fallout 76 je trebao imati jezive neprijatelje u obliku beživotnih tijela bez glava kojima upravljaju oslobodioci, ali je koncept na kraju odbačen u korist drugačijeg, strašnijeg neprijatelja, otkrio je bivši developer Bethesda-e. Izvor ove informacije je Nate Purkeypile, koji je radio na pola stotina umjetničkih pozicija u Bethesda-i tokom svojih 14 godina rada u toj kompaniji. Prije nego što je napustio Bethesda-u i počeo razvijati svoju vlastitu igru, Purkeypile je radio kao vodeći umjetnik na Fallout 76. Jedan Fallout 76 igrač, koji je talentovan za dizajn, pretvorio je svoj Appalachian C.A.M.P. u rekreaciju ikonične Call of Duty Zombies mape. Razmišljajući o svom vremenu provedenom u kompaniji, iskusni developer je nedavno podijelio jezivu ideju neprijatelja u Fallout 76 koja je na kraju odbačena. Nate Purkeypile je putem Twitter-a u maju podijelio kako je jednom razvio koncept za opasna stvorenja u obliku odrubljenih tijela čije su glave zamijenjene oslobodiocima koji ih kontrolišu. Ideja je čak dobila konceptualne crteže, a Purkeypile je izjavio da ju je kasnije i prototipirao kao dio “game jam”-a.
Izvorni developer je prvobitno želio uključiti ove bezglave, oslobodiocima kontrolisane leševe umjesto Skorčeva. Ova informacija ukazuje da je sam koncept oko deset godina star. Budući da su Skorčevi integralni dio svijeta i legende Fallout 76, Purkeypile je morao zagovarati ovu ideju prije nego što je njihova uloga u priči igre bila utvrđena. To bi moglo biti najkasnije 2015. godine, kada je RPG bio u fazi preprodukcije. Kada je Bethesda završila sa radom na Fallout 4 i počela aktivni razvoj Fallout 76, glavni zadaci igre već su bili definisani, što je onemogućilo zamjenu Skorčeva bilo kojim drugim tipom neprijatelja. Iako bi priča Fallout 76 bila značajno drugačija bez Skorčeva, ova odbačena ideja mogla je proširiti tematiku univerzuma Narodne Republike Kine. Oživljavanje odrubljenih tijela ubacivanjem oslobodioca u vrat bi također jače opravdalo koncept robotskog izgleda oslobodioca. Igrači koji žele saznati više o oslobodiocima mogu to učiniti pažljivim istraživanjem Mama Dolce's Food Processinga, smještenog u Morgantownu.
Fallout 76 je nova etapa za dugo postojeću seriju, pružajući igračima MMO svijet za istraživanje, gdje mogu upoznati druge igrače i zajedno se upustiti u avanture. Bethesda je jednom razmatrala ideju o bezglavim leševima koje kontroliraju oslobodioci kao jednog od
Fallout 76
neprijatelja. No, jeziv koncept je na kraju odbačen u korist Skorčeva.