Baldur's Gate 3, inspirisan Dungeons and Dragons RPG, ima ogroman uspjeh zahvaljujući preciznoj adaptaciji Dungeons and Dragons u video igru. Međutim, postoji nekoliko oblasti u kojima Baldurov Gate 3 nije u potpunosti vjeran originalnom Dungeons and Dragons iskustvu. Jedna od tih razlika se odnosi na Warlock klase, koji su dobili manje od očekivanog kada je riječ o odnosima sa svojim patronima.
U Dungeons and Dragons tabletop igri, igrači mogu imati dubok odnos sa svojim patronima, koji nisu samo podklase već imaju sopstvene ciljeve i ideale. Međutim, u Baldur's Gate 3, igrači su ograničeni na odabir samo podklasa svojih patrona. Kako bi stvar bio još gora, patroni Warlocka u igri gotovo da nemaju nikakav značajan uticaj tokom igranja.
Iako su se mnogi aspekti Dungeons and Dragons sistema vjerno prenijeli u Baldur's Gate 3, odnos Warlocka i njihovih patrona jedan je od onih kojima je Larian Studios pružio manje pažnje. Igrajući kao Warlock, igrači imaju mogućnost da iskuse unaprijed postavljenu priču sa karakterom Wyll i njegovim patronom Mizora, ali za one koji igraju kao kreator likova Warlock klasa, nedostatak dublje priče i interakcije s patronima je očigledan.
Moguće je da je odluka studija Larian da se fokusiraju na priču Wylla umjesto na širu narativu Warlock klase isplativa. Ipak, neki igrači mogu osjećati nedostatak kvalitetne priče i interakcije sa svojim patronima. Možda će modovi i budući dodaci igri donijeti promjene i poboljšanja ovog aspekta.
Baldur's Gate 3 je impresivna igra koja je donekle uspjela prenijeti iskustvo Warlock klasa, ali nedostatak interakcije sa patronima baca sjenu na njihov značaj. Igrači koji žele intenzivnije iskustvo igre kao Warlocka će morati da se zadovolje pričom Wylla i njegovog patrona Mizora.
U svakom slučaju, Baldur's Gate 3 je igra koju ljubitelji DND svijeta ne smiju propustiti, bez obzira na neke kompromise koji su napravljeni u adaptaciji Warlock klase.