Jedan od najvećih iznenađenja Xbox Games Showcasea bio je najava novog Gears of War naslova, E-Day. Ovaj tamniji i mračniji prequel odvija se 14 godina prije događaja iz 2006. godine koji smo vidjeli u originalnom Gears of Waru. Umjesto da prati priču Kait Diaz nakon završetka Gears 5, novi naslov će se fokusirati na početke mlađeg Marcusa Fenixa i omiljenog fana, dom Santiagoa, usred napada Locusta na Serau tokom Emergence Day-a.
Fanovi franšize su oduševljeni tonom trejlera, koji je mnogo tamniji od onoga koji smo vidjeli u Gears of War 4 i Gears 5. Kao odgovor na to, kreator franšize Cliff Bleszinski pohvalio je Xbox i The Coalition putem Twittera zbog smjera koji su odabrali za Gears of War. Bleszinski je čak pohvalio i suptilno korištenje pjesme “Mad World” Garya Julesa kao povratak na ikonični trejler iz originalne igre Gears of War.
U svojim sljedećim tvitovima, Bleszinski je spekulisao o Domu i njegovoj supruzi Mariji, parolu “Welcome Home” koja nagovještava prethodeći Pendulum rat, kao i o tome kako bi ikonično oružje Hammer of Dawn moglo imati ulogu u novom naslovu. Bleszinski je istakao kako Xbox i The Coalition zapravo nisu trebali njega za ovaj novi smjer franšize.
Dok je trejler za Gears of War: E-Day impresivno napravljen sa in-engine grafikom, trebati će vremena prije nego što Xbox bude spreman pokazati više pojedinosti ili čak objaviti datum izlaska. Srećom, Xbox fanovi se i dalje mogu radovati drugim igrama poput Indiana Jones and the Great Circlea od strane MachineGamesa i Avoweda od strane Obsidiana, koji izlaze kasnije ove godine.
Novi Gears of War: E-Day je prequel postavljen više od desetljeća prije originalne igre u serijalu. Marcus Fenix i Dom Santiago su u prvom planu tokom napada Locust Horda na čovječanstvo. Gears of War: E-Day se vraća korijenima sa tamnijim prequelom u kojem su Dom i Marcus u centru zbivanja.
Cliff Bleszinski je pohvalio Xbox i The Coalition zbog smjera u kojem se razvija nova instalacija Gears of War serijala. Ova dugo očekivana priča iz prvobitne trilogije se stvara od nule koristeći Unreal Engine 5.