Halo franšiza je napravila veliki put od svojih početaka 2001. godine. Sa preko 20 godina igara, spin-offova i čak televizijskih adaptacija, Halo je postao jedna od najpoznatijih franšiza u gaming svijetu. Lik glavnog protagoniste Master Chiefa postao je prepoznatljiva figura u pop kulturi. Međutim, čini se da je fokus franšize na ovom Spartanskom vojniku počeo gubiti na svježini. Nakon Halo Infinite, razvojni tim 343 Industries možda bi imao koristi od povratka na početke i reboota serijala. Novi pristup Halo serijalu može biti zanimljiviji ako bi se serijal tretirao kao antologija umjesto da se fokusira samo na jednog lika.
Članovi Halo Forge zajednice preuzeli su inicijativu i nastavili napušteni projekat u multiplayeru Halo Infinite. Orijinalni developer franšize, Bungie, je oprostio se od serijala sa jednim od najjačih poglavlja – Halo: Reach, dok je ODST bio prethodnik. I Reach i ODST ostaju dva jedinstvena momenta u Halo franšizi. Dok je Reach direktan prequel Halo: Combat Evolved igrama, ODST je priča iz drugog ugla. Master Chief je ikonično lice gaming svijeta 21. stoljeća, ali se čini da je njegova priča ispričana do kraja. Priča oko Spartanskih vojnika i ODST jedinica otvara vrata novim mogućnostima.
Halo: Reach je bio vrhunac serijala koji još nije nadmašen, a korištenje ovog poglavlja kao inspiracije može pomoći da franšiza postane zanimljivija. Potrebna je nova energija u Halo svijetu, možda je vrijeme da se Master Chief ostavi po strani. Trenutno nije poznato kojim putem će nova Halo igra krenuti sa protagonistom, ali povlačenje Master Chiefa bi moglo biti idealno rješenje. Između Reach i ODST, Bungie je uspio prikazati sukobe sa Covenantima kroz svježe oči, nešto što 343 Industries treba uzeti u obzir za budućnost.
Halo Infinite je najnoviji dodatak dugotrajnom serijalu – prvi open-world igra, sa hvatanjem kukom i mnogo više. Halo: Reach i ODST Ostaju kao Izuzetna Poglavlja.