More

    Final Fantasy 14: Dawntrail – Novi benchmark uskoro dostupan

    Final Fantasy 14 igrači koji žele da vide kako će njihovi likovi izgledati u nadolazećem Dawntrail dodatku uskoro će imati novu priliku, jer je Square Enix igračima pokazao promjene koje su napravljene u njihovom PC benchmarku. Veoma očekivana nadogradnja Final Fantasy 14: Dawntrail PC benchmarka bit će dostupna od ponedjeljka, 3. juna, nakon što je Square Enix primoran da odloži izlazak zbog nekih problema otkrivenih tokom testiranja, za više od nedelju dana. Originalno lansiran u aprilu 2024. godine, Final Fantasy 14: Dawntrail PC benchmark je bio način za igrače da procjene kako će se njihove mašine nositi s novom grafičkom nadogradnjom koja dolazi s ekspanzijom. Osim toga, Dawntrail benchmark je uključivao kreator likova koji prikazuje kako bi izgledao avatar svakog igrača sa novim grafikama, a svjetlo i karakteristike lica za sve likove doživjele bi značajne promjene. Međutim, igrači su izjavili da Dawntrail PC benchmark ima probleme i da karakterne opcije ne dostižu standard postavljen od strane Square Enixa. Kao odgovor, Naoki Yoshida, producent i reditelj Final Fantasy 14 igre, je najavio da će biti razvijena nadogradnja benchmarka kako bi se riješili problemi koje su igrači primijetili.

    Kako Final Fantasy 14 igrači i dalje imaju problema s plaćanjem određenih kartica, Square Enix pruža ažuriranje o situaciji. Iako je Dawntrail PC benchmark nadogradnja prvobitno trebala biti dostupna oko 23. maja, Square Enix je saopštio da će tim za razvoj morati odgoditi izlazak zbog nekih problema koji su se pojavili. Prema postu na Lodestoneu, Yoshida je rekao da će ažurirani Final Fantasy 14: Dawntrail PC benchmark biti dostupan od ponedjeljka, 3. juna, nakon što je QA testiranje pokazalo da je klijent imao neke probleme sa stabilnošću. Problemi su od tada riješeni, ali su doveli do ponovnog testiranja finalne verzije. Yoshida je potom naveo neke promjene osvjetljenja koje su napravljene na korisničkom sučelju u benchmarku kako bi igrači dobili bolju predstavu o izgledu igre. Iako Final Fantasy 14 kreator likova obično dodaje plavi ton kako bi se uklopio s prvim pozadinskim opcijama, Yoshida je priznao da je to utjecalo na percepciju boje nekih vrsta kose i kože, pa je donesena odluka da se to ukloni. Yoshida je također pokazao nekoliko primjera ažuriranih boja usana, zjenica i izraza lica. Iako neke frizure i dalje koriste teksture niske rezolucije, Yoshida je rekao da su developeri uzeli u obzir povratne informacije igrača kako bi osigurali da se pogođene teksture ažuriraju na višu rezoluciju u ažuriranom Dawntrail PC benchmarku. Yoshida je ponovio da Final Fantasy 14 igrači mogu koristiti ažurirani Fantasia tajmer u Dawntrailu da naprave bilo kakve promjene na svojem liku nakon što ekspanzija uđe u ranu fazu pristupa 28. juna. Kako će igrači reagovati na novi Dawntrail benchmark ostaje da se vidi. Final Fantasy XIV originalno izdanje nije bilo vrhunsko, s mnogim fanovima koji su kritikovali igru zbog niza problema. To je natjeralo developere da otkažu MMO i ponovo izgrade kao Final Fantasy XIV: A Realm Reborn. Od tada, igra je doživjela ogroman uspon i brzo postala jedna od najboljih MMO igara ikada napravljenih, sa stotinama hiljada pretplatnika online u bilo kojem trenutku. Final Fantasy 14: Dawntrail PC benchmark se lansira 3. juna nakon odgoda zbog problema s nestabilnošću. Promjene osvjetljenja napravljene u kreatoru likova prikazuju kako će grafika izgledati u nadolazećoj ekspanziji. Prilagođavanja kose, izraza lica i sjaja usana ciljaju na rješavanje povratnih informacija igrača za unaprijeđeno iskustvo. Lansiranje je zakazano za ponedjeljak, 3. juna, nakon odgoda tokom razvoja. Promjene osvjetljenja su napravljene u kreatoru likova da bi prikazale kako će grafika izgledati u Dawntrailu. Dalja prilagođavanja uključuju kosu, izraze lica i sjaj usana.

    Latest articles

    spot_imgspot_img

    Related articles

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_imgspot_img