Flintlock: The Siege of Dawn i uticaj God of War sage
Naslov priča nije ključna karakteristika Soulslike igara. Umesto toga, borba, dizajn nivoa i dizajn neprijatelja/klasova često su u fokusu. Priča u ovim igrama obično je pozadinski element koji produbljuje igračevu povezanost sa svijetom, ali ne odvlači pažnju sa akcije. Flintlock: The Siege of Dawn prati ovaj obrazac prilično blisko. Iako otvarajući sat Flintlock: The Siege of Dawn igraču izlaže dosta teške ekspozicije odmah na početku, focus na priču se značajno smanjuje kada igrači počnu istraživati svijet sami. Međutim, umesto da djeluje kao naknadna misao, priči Flintlock: The Siege of Dawn uspijeva ostati uzbudljiv dio iskustva zahvaljujući preuzimanju komponente God of War grčke sage.
God of War inspiracija u Flintlock: The Siege of Dawn
God of War je upravo stigao na Xbox Game Pass i nastavlja utemeljivati ovu pretplatničku uslugu kao dom Soulslike igara. Kritika života, prva God of War ima jednostavnu, ali nevjerovatno zanimljivu narativnu osnovu. God of War: grčka saga ima kompulsivni element osvete. Kao Spartanac koji je sklopio ugovor s grčkim bogovima, ratnik Kratos je prisiljen na službu od strane Boga rata, Aresa. Ares na kraju vara Kratosa da ubije svoju ženu i dijete, te se ratnik odlučuje na pohod osvete.
Flintlock: The Siege of Dawn – oslobađanje od tiranskog vladavine bogova
Isto kao i God of War, Flintlock: The Siege of Dawn donosi priču lova na bogove što postavlja zanimljive tipove neprijatelja i borbe sa divovskim bossovima. Akcijski RPG sa Soulslike elementima, Flintlock postavlja Kianove ljudske trupe protiv bogova i njihovih mrtvih armija. Pored jake borbe u Soulslike stilu, Flintlock se također fokusira na pucanje i pokretljivost.
Ispostava Flintlock: The Siege of Dawn
Otvaranje Flintlock: The Siege of Dawna donosi prilično dugačku monologiju ispunjenu ekspozicijom, postavljajući svijet igre prije nego igrači preuzmu kontrolu nad akcijom. U suštini, u Flintlockovom svijetu postoji velika vrata koja zatvaraju tiranske bogove od svijeta živih. U otvaranju Flintlocka, igrački lik razbija ovu pečat i otvara vrata, omogućavajući zlu skupinu bogova da preuzmu dijelove svijeta i uspostave svoje odbrana. Igračev zadatak je da lovi ove bogove i oslobodi čovječanstvo od njihove vladavine.