Ghost of Tsushima je osvojio veliki broj posvećenih fanova i to će se samo povećati s izlaskom TV adaptacije igre i ulaskom na PC scenu. Dok fanovi nestrpljivo očekuju vijesti o Ghost of Tsushima 2, druga akcijska samurajska igra, Assassin's Creed Shadows, ulazi u arenu sličnog japanskog historijskog fikcionalnog okruženja. Paralele između Ghost of Tsushima i Assassin's Creed serijala su česte, s mnogima koji tvrde da je prvi nadmašio drugi svojim drevno japanskim okruženjem – nešto što su fanovi AC serijala tražili godinama. Pored fokusa na historiju, Ghost of Tsushima ima dosta zajedničkog s Ubisoft-ovom akcijskom avanturističkom franšizom, kao što su pristup borbi, prikradanju i otvorenom svijetu. Naravno, postoje i značajne razlike, ali je razumno pretpostaviti da je Ghost bio inspirisan, barem djelimično, Assassin's Creed igrama. Ako nastavak ostane vjeran ovoj inspiraciji, igrači mogu očekivati pravi izazov uz Naoe iz Assassin's Creed Shadows. Iako je izgledan nastavak Ghost of Tsushima i može čak biti otkriven uskoro, Sony još nije izdao zvanične najave. Ghost of Tsushima je razlog za Sonyjevo slavlje jer je najnovija igra samo za dlaku nadmašila God of War u jednoj važnoj kategoriji. Yasuke iz Assassin's Creed Shadows trenutno privlači najveću pažnju, ali on je samo dio iščekivane igre. Yasuke će donijeti akcijski gameplay koji će igračima omogućiti borbu, za razliku od prikradanja. Kad je u pitanju prikradanje, glavnu ulogu preuzima Naoe. Stealth mehanika u AC Shadows izgleda obećavajuće, jer Ubisoft planira da uvede nove značajke poput globalnog osvjetljenja, a Naoeova šinobi iskustva i arsenale trebali bi stvoriti zadovoljavajuće sisteme. S obzirom na paralele između Ghost of Tsushima i Assassin's Creed, bit će zanimljivo vidjeti suprotnost između Shadows i hita Sucker Punch-a iz 2020. godine. Ghost of Tsushima u mnogočemu možda bolje radi od nekih Assassin's Creed igara, ali prikradanje nije jedna od tih stvari. Borba u Ghost of Tsushima je odlična, savršeno prikazuje snažan, ali graciozan duh samurajske borbe, ali prikradanje je nedovoljno razvijeno da bi bilo dosljedno zanimljivo i mehanički svježe. Protivnička umjetna inteligencija je pomalo slaba i otkrivanje neprijatelja je nepredvidljivo. Sve to rezultira prikradajućim sistemom koji je dovoljno dobar, ali nije ništa posebno. S obzirom da borba u Ghost of Tsushima nema mnogo prostora za poboljšanja, protagonist AC Shadows-a, orijentiran na prikradanje, mogao bi biti adekvatniji izvor inspiracije. Pretpostavljajući da Naoe ima visoko specijaliziran set vještina, oružja i predmeta za prikradanje, moglo bi biti mnogo materijala za crpljenje. U suštini, Ghost of Tsushima i njegov mogući nastavak su glavna konkurencija Assassin's Creed Shadows, pa je Sucker Punch vjerovatno zainteresovan za usporedbe u svom korist. Bolje prikradanje može donijeti to, a učenje iz uspjeha (i možda čak neuspjeha) Shadows-a može pomoći u postizanju tog cilja. Ghost of Tsushima prati Jina Sakaia dok pokušava zaštititi svoj otok od napada Mongolske vojske. Ova avantura u otvorenom svijetu ima izuzetno dobrom mehanikom borbe i predivnim vizualima. KingshorskriptAC Shadows pruža stealth gameplay, Ghost of Tsushima ima odličnu borbu, ali njegovo prikradanje može dobiti nadogradnju.
Ghost of Tsushima inspiracija za Assassin's Creed Shadows
Related articles