More

    Igrači XDefianta izražavaju frustraciju zbog “bunny hopping” mehanike

    Igrači XDefianta izražavaju sve veću frustraciju zbog “bunny hopping” mehanike koja se koristi u igri, opisujući je kao nepodnošljivu i narušavajuću za igranje. XDefiant, brza pucačina iz prvog lica kompanije Ubisoft, već od samog lansiranja izaziva živahnu raspravu. Igra, koja kombinuje elemente iz različitih Ubisoftovih franšiza, brzo je postala popularna, postavši rekord kao najbrže dostignuta igra kompanije sa milion korisnika u roku od dva i po sata. Uprkos svom uspjehu, igrači izražavaju zabrinutost zbog određenih mehanika igranja, posebno “bunny hopping” ili “air strafing” pokreta, koji mnogi smatraju frustrirajućim i neuravnoteženim.

    Nedavno je objavljen prvi veliki update za XDefiant, koji uključuje popravke za probleme sa registracijom pogodaka i aktiviranje režima igre “Practice Zone”. Ovaj update pokazuje posvećenost kompanije Ubisoft poboljšanju igre i brzo odgovaranje na zabrinutosti igrača. Ponovno aktiviranje režima igre “Practice Zone” omogućava igračima da završe povezane izazove, iako neki manji problemi mogu i dalje postojati dok Ubisoft nastavlja doradjivati ovaj režim.

    Novi “leak” za Ubisoftov XDefiant najavljuje dodavanje novih frakcija i likova, neki od kojih pripadajuvanju izvan brenda Tom Clancy. Igračke pritužbe o “bunny hoppingu” u XDefiantu su širom raširene, a mnogi opisuju neurotično “air strafing” kretanje kao posebno frustrirajuće. Mogućnost promjene smjera u vazduhu otežava protivnicima da tačno pogode metu, što dovodi do zahtjeva za ravnotežom. Nedavno je jedan igrač XDefianta objavio klip igre na Redditu koji pokazuje koliko je frustrirajuć “air strafing”. Većina igrača i komentatora na objavi se slaže da ova mehanika može uništiti igranje za njih, dok neki smatraju da će, ukoliko “air strafing” ne bude uklonjen iz igre, ljudi i dalje iskorištavati.

    Nedavno se jedan programer XDefianta osvrnuo na ove pritužbe, otkrivajući planove za uvođenje kaznene “aim-sway” mehanike kako bi se suzbilo prekomjerno skakanje bez potpunog uklanjanja “jump-shottinga”. Ova mehanika je osmišljena da oteža “jump spamming” dodavanjem kaznenog efekta na ciljanje kod igrača koji izvode prekomjerne skokove ili čučnjeve, što im otežava precizno ciljanje. Ovaj update ima za cilj da uravnoteži igranje dok se istovremeno zadržavaju vještine koje su XDefiantu poznate.

    Pored rješavanja problema sa “bunny hopping” mehanikom, Ubisoft je najavio značajne promjene u snajperskim puškama u XDefiantu, nakon povratnih informacija igrača o njihovoj prevelikoj moći. Razvojni tim planira uvođenje “flinch” mehanike, koja će otežati igračima održavanje preciznosti nakon što budu pogođeni, umjesto smanjenja izlazne štete.

    Osim toga, XDefiant će dobiti novu mapu “Signal” inspiriranu igrom Far Cry. Ovaj dodatak, sa živopisnim i uronjenim okruženjem, trebao bi poboljšati igranje iskustvo i održati igru svježom. Jedinstvena kombinacija frakcija i kontinuiranih update-ova za XDefiant pokazuje predanost kompanije Ubisoft održavanju uključivanja igrača i rješavanju povratnih informacija. Uprkos izazovima, sposobnost XDefianta da se prilagodi i inovira može osigurati njegovo mjesto na konkurentnom FPS tržištu.

    Ubisoftov XDefiant je online PvP pucačina koja se fokusira na dinamično timsko igranje. Igra koristi inspiraciju iz popularnih Ubisoftovih franšiza, a sadrži frakcije i likove koji predstavljaju franšize kao što su Splinter Cell i Far Cry. Dostupna na većini modernih sistema, XDefiant je besplatan za igranje. Igrači koji su frustrirani “bunny hopping” mehanikom u XDefiantu je smatraju narušavajućim i neuravnoteženim. Ubisoft odgovara na pritužbe igrača update-ima koji rješavaju probleme sa registracijom pogodaka i popravljaju režime igre. Programeri planiraju uvesti “aim-sway” kaznu kako bi spriječili prekomjerno skakanje, čime bi se zadržalo vješto igranje.

    Latest articles

    spot_imgspot_img

    Related articles

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_imgspot_img