Sa izlaskom Tenrai 4 operacije, klasični Juggernaut gametype je ponovno dostupan u Halo Infinite, zajedno sa Tenrai-tematskim Ninjanaut gametypeom. Juggernaut je prvi put predstavljen kao zaseban zvanični gametype u Halo 2, i to je free-for-all gametype u kojem igrači moraju boriti za titulu Juggernauta i dobijati ograničene prednosti sve dok neko drugi ne preuzme titulu. Juggernaut nije bio dostupan u Halo Infinite zvaničnom matchmakingu do sada, ali se očekuje da će njegov povratak otvoriti prostor i drugim klasičnim Halo gametypeovima. Sa lansiranjem Tenrai Four Fracture operacije, 343 Industries je uveo Match Composer u Halo Infinite multiplayer. Tokom gotovo 23-godišnjeg postojanja Halo serije, Bungie je konstantno uvodio nove gametypeove i playliste. Gametypeovi poput Infectiona ili Grifballa su počeli kao kreativni rad fanova, ali su zbog popularnosti postali dio zvaničnih matchmaking playlista. Bungie je također stvorio nove gametypeove, kao što su Firefight i Invasion, koji su privukli mnogo igrača. Međutim, kada je 343 Industries preuzeo seriju, mnogi gametypeovi su nestali iz glavnih Halo igara, kao što je bilo sa Invasionom u slučaju Halo 4. Zabavni i “wacky” gametypeovi su postajali manje važni, s obzirom da je 343 više fokusirao na rangirane ili takmičarske playliste. Ipak, 343 nije ostao bez ideja za nove gametypeove. Halo 4 je uveo kratkoživu gametype odbranu baze pod imenom Dominion, kao i sportski gametype Ricochet. Halo 5 je predstavio masivan gametype Warzone fokusiran na mikrotransakcije. Nakon negativnih reakcija igrača na Halo 5, Halo Infinite je dizajniran kao “soft reboot”, kako u kampanji tako i u multiplayeru. To je dovelo do napuštanja mnogih klasičnih gametypeova, ostavljajući samo popularne kao što su Slayer i Big Team Battle. Iako su se neki jedinstveni gametypeovi vratili putem Quick Play playliste, većina njih nije dobila posebne playliste. Tokom vremena, mnogi gametypeovi su se vratili u matchmaking, uključujući Firefight i Juggernaut, ali još uvijek postoje mnogi klasični gametypeovi koji čekaju svoj veličanstveni povratak. Slipspace Engine koji pokreće Halo Infinite ograničava mogućnost proširenja i modifikacije igre, tako da složeni gametypeovi kao što je Dominion iz Halo 4 vjerovatno neće se vratiti. S obzirom na to, jedan gametype i njegovi nasljednici mogli bi se potencijalno vratiti u Infinite, a to je gametype Assault. U Assault-u, jedan tim mora zaštititi i nositi bombu kako bi raznijeo bazu protivnika, dok drugi tim mora braniti svoju bazu i spriječiti protivnike da postave bombu. Ova osnova gameplaya je modificirana kako bi se stvorio Grifball u Halo 3, a kasnije Ricochet u Halo 4. 343 Industries može koristiti objekte poput Oddball-a ili Fusion Coil-a kako bi vratili klasičnu sfernu bombu uključujući Assault, Grifball i Ricochet gametype. Headhunter također treba vratiti svoje mjesto. Prvi put predstavljen u Halo: Reach, Headhunter je free-for-all gametype u kojem se igrači međusobno bore sakupljajući upaljene lubanje i odlažući ih u pokretne zone. Svaki put kada igrač eliminira drugog igrača, njegove sakupljene lubanje ispadaju iz njega, šireći se po obližnjem području. 343 može koristiti objekt Oddball kako bi vratio ovaj “wacky” gametype. Sa uvođenjem netočeće vozila Razorback i sve većeg Forge moda, Halo Infinite je idealna igra za povratak gametypea Race. Kao što i samo ime kaže, u Race gametypeu igrači se takmiče da dođu do nekoliko kontrolnih tačaka sami ili u timovima. Naglasak Halo Infinita na različite skinove vozila čini igru idealnom prilikom za povratak gametypea Race i takmičenje igrača u njihovim vlastitim prilagođenim Razorback vozilima. 343 Industries također može uključiti fan-made mape za trke u Halo Infinite matchmakingu kako bi održao zanimljive mečeve, kao što je KinNothing2005 rekreacija Maw Warthog Run ili UNBROKENONYX rekreacija Halo 3 Warthog Run-a. Invasion gametype iz Halo: Reach se vjerovatno neće moći vratiti u Halo Infinite zbog nedostatka mogućnosti igranja kao Elita. Halo Infinite je najnoviji nastavak dugogodišnje serije Halo. Ova igra je prva otvorena, ima grappling sistem i mnoge druge novitete. Povratak Juggernaut i Ninjanaut gametypeova u Halo Infinite sa Tenrai 4 operacijom izaziva nostalgiju za klasičnim Halo gametypeovima.