MultiVersus je ponovno lansiran prošlog mjeseca nakon otvorene beta verzije i godine pauze, i dobio je rijetku drugu šansu za prvi dojam. I dok još uvijek postoje neki problemi koje treba riješiti, jedna od najuzbudljivijih novih karakteristika koje su dodate u igricu su Riftovi. Ove offline PVP MultiVersus arene pružaju igračima jedinstvene izazove svakom borbom i uključuju modifikatore i mini igre kako bi razbili tok mečeva. Nakon završetka svih izazova u Riftu, igrači mogu dobiti nagradu u fighter valuti.
Međutim, kada je igra prvi put lansirana, ovi Riftovi su se pokazali kao više vremenska rupa nego značajan i zanimljiv dio igre. Različiti nivoi težine su više ličili na mukotrpan rad nego na nešto drugo, a igrači su primijetili da njihovi napori u Riftovima ne donose nikakav napredak prema prvom sezonskom battle passu, što je činilo njihovo vrijeme loše iskorištenim. Srećom, developeri iz Player First Games su napravili jednu ključnu izmjenu u Riftovima koja mnogo obećava za dugoročni uspjeh MultiVersusa.
Novi MultiVersus trailer je upravo izašao i prepun je nagovještaja, skrivenih poruka i naznaka o budućem dodavanju novih likova. Prije ažuriranja, Riftovi su postojali kao jednostavni način za igrače da uživaju u igri na nekompetitivan način. Glavni problem bio je nedostatak napretka battle passa, što se protezalo daleko izvan Riftova i u ostale online modove igre. Prije ažuriranja, jedini način za sticanje XP bodova za MultiVersus battle pass bio je završiti seriju dnevnih/tjednih izazova za XP. Nakon završetka tih izazova, nije ostajalo puno toga da zadrži igrače na dugoročnoj osnovi. Jednostavno bi se prijavili, završili dnevne zadatke i odjavili se, tretirajući to više kao posao nego kao igru.
Prošle sedmice, developeri iz Player First Games su saslušali svoju zajednicu i riješili ovaj problem omogućavajući igračima da zarade battle pass XP kroz pojedinačne MultiVersus mečeve, uključujući igre koje su odigrane u Riftovima. Sada igrači dobijaju 20XP za pobjedu i 10XP za poraz u PVE modu, što im daje nešto vrijedno za njihove napore i značajno smanjuje grind. Sa 2000XP po nivou na battle passu, 70-tier dugački put do nagrada je mnogo pristupačniji, posebno uz dnevne/tjedne izazove i njihove nagrade koje su i dalje uključene.
Ove promjene dobro utječu na buduću dugovječnost MultiVersusa. Ponovno lansiranje igre imalo je pomalo turbolentan početak zbog napornog načina otključavanja kozmetike i likova, problema s konekcijom i općenito slabijeg korisničkog iskustva u odnosu na betu MultiVersusa, kao što su odsustvo rang-listi, manje opcije prikaza i lošiji korisnički interfejs. Brzina kojom je Player First Games riješio problem s Riftovima je vrlo ohrabrujuća i postavlja dobar presedan za standarde razvojnog tima u budućnosti. Ako postoji problem, tim se čini spremanim i sposobnim da ga riješi što je brže moguće.
Riftovi su bili izvrsan dodatak igri i činjenje ih primarnim načinom za napredovanje kroz battle pass čini da igrači osjećaju da njihovo vrijeme vrijedi, čak i ako igraju samo PVP. Vremenom, Riftovi će poticati igrače da istraže nove likove i vježbaju nove kombinacije. To će održati igru svježom i novom duže vrijeme, prirodno produžujući život igre. Nakon određenog vremena, igra će pronaći svoje mjesto i postati važan dio borilačke igre u gaming zajednici.
Ne svaki studio je tako otvoren za povratne informacije igrača, posebno pri tako brzom odzivu. To je najvažnija poruka koju treba izvući iz MultiVersus-ovog pomalo grbavog početka. Od najranijih dana beta verzije, razvojni tim je bio vrlo aktivan u komunikaciji s MultiVersus zajednicom. Ovaj potez koji mijenja Riftove postavlja važan presedan: ako igrači jako osjećaju nešto što utječe na njihovo iskustvo, Player First Games nema problema da ispravi situaciju.
MultiVersus je 2D side-scrolling platformarka koja uključuje širok spektar Warner Bros. likova. Igrači mogu birati između likova poput Šege, Batmana, Stivena Univerzuma, Džejka Psića i mnoge druge.
Šta ove promjene u Riftovima znače za budućnost MultiVersusa?