Blizzardov popularni MMO naslov, World of Warcraft, dobiva novu značajku koja će olakšati praćenje igračevog lika kroz objekte i prepreke. Ova opcija će biti dostupna u novom proširenju igre, The War Within, koje se trenutno testira u beta verziji.
“Show Silhouette When Obstructed” je novi vizualni prekidač koji omogućava isticanje likovog objekta u obliku tamne sjene, ukoliko je blokiran određenim objektima u igri. Ova opcija će olakšati praćenje lika kroz grmlje, drveće i slične objekte na mapi. Međutim, trenutno ne radi sa šefovima, NPC-ima i drugim igračima, što znači da neće mnogo pomoći u gužvama, osim ako se ta funkcionalnost ne doda kasnije.
Iako ova značajka može biti neovisna o određenim objektima, većina igrača se slaže da je to univerzalna dobit za World of Warcraft. Gubitak lika iz vida kroz guste šume ili pogibija od Area of Effect napada zbog prepreka u areni boss borbe može biti vrlo frustrirajuće iskustvo. Ova nova opcija će pomoći obožavateljima da izbjegnu ove frustracije.
Naravno, ova značajka nije jedina poboljšava koja dolazi sa proširenjem The War Within. Igrači mogu očekivati i opciju za sakrivanje standardnih zadataka koje su već završili sa drugim likovima, čime se smanjuje zagušenje mini mape. Sve ove promjene očekuju se u Pre-Patch verziji The War Within-a, koja će vjerovatno biti dostupna mjesec dana prije službenog izlaska novog proširenja 26. augusta.
World of Warcraft: The War Within beta verzija, koja je trenutno u toku, donosi mnogo poboljšanja u igri, uključujući i sistem Warbands i velike promjene u Dragonflight sustavu. Ovo je deveto proširenje za ikoničnu MMO igru i uvodi potpuno novu rasa i klasu koju igrači mogu istraživati.
Ukoliko niste isprobali beta verziju i zanima vas kako će sve ove promjene utjecati na vaše iskustvo igranja, sada je pravo vrijeme da se pridružite The War Within avanturi i testirate sve nove značajke i mogućnosti koje donosi.