Jedan Pokemon fan je nedavno predstavio svoj koncept Pokemon battle royale mini igre koja je privukla pažnju drugih fanova. Iako je koncept jednostavan, oduševio je mnoge zainteresovane za mehaniku igre i upoređivanje sa drugim igrama izvan glavne Pokemon serije.
Pokemon igre su najpoznatije po svom RPG stilu igre “moraš uhvatiti sve”, ali su Pokemoni dovedeni i u druge vrste igara. Fanovi se mogu sjetiti MOBA igre Pokemon Unite, ili čak borilačke igre Pokken Tournament, ili različite Pokemon mobilne igre koje su dostupne, ali postoji otvoreno tržište za Pokemon battle royale.
Battle royale igre su postale izuzetno popularne zahvaljujući naslovima poput Fortnitea, PUBG-a, Apex Legendsa i drugih pucaljki. Međutim, Pokemon serija, primjetno nije pucaljka i nema mehanike koje se lako mogu prilagoditi za battle royale dizajn.
Pokemon Mystery Dungeon igra koja kombinuje otvoreni svijet i mehanike tajnog kretanja iz igre Pokemon Legends: Arceus bila bi interesantna. Tu na scenu stupa Reddit korisnik __ g rob, koji nedavno je pokazao svoj dizajn za Pokemon borca koji postepeno eliminira takmičare sve dok ne ostane jedan pobjednik.
Igrači su raspoređeni u veliki krug na šahovskom obrascu i napadaju Pokemona odmah pored sebe. Igrači okruženi više od jednog neprijatelja izvode poseban napad protiv svakog od njih. Kako neprijatelji budu poraženi, preostali igrači se premeštaju za jedno polje i napadaju sve koji su im se približili dok ne ostane samo jedan.
To je jednostavan dizajn, jednostavniji nego druge Pokemon igre sa komplikovanim bitkama, ali upravo ta jednostavnost je snaga. Nejasno je na čemu su bazirani brojevi štete, da li su to slučajni brojevi, ima li veze sa određenim statistikama ili aspektima samog Pokemona ili zavisi samo od igračevog unosa. Takođe nije jasno šta motiviše kretanje na određeno mjesto, jer su mnogi primijetili da se jedan Pokemon rano pomjerio sa strane i nije se suočio sa mnogo izazova. Iako je validnost “kampiranja” kao strategije predmet rasprave, mnogi razvojni programeri teže da je aktivno obeshrabre.
Koncept je izazvao poređenja s drugim igrama poput Pokemon Mystery Dungeon, gdje su napadi između borbi nešto jednostavniji nego u glavnim igrama. Drugi su takođe spomenuli nešto zapostavljenu Pokemon seriju, Pokemon Rumble. Rumble je prošao kroz nekoliko različitih iteracija od kada je prvi put objavljen 2009. godine, ali se uglavnom fokusira na Pokemon igračke koje oživljavaju i bore se u arenama battle royale igara sa općenito jednostavnim kontrolama. Najnovija verzija je objavljena 2019. godine, ali je Pokemon Rumble Rush prestao s pružanjem usluga 2020. godine.
Koncept koji je stvorio __ g rob svakako je zanimljiv za posmatranje, ako ništa drugo. Zbog toga što pravila deluju pomalo slučajno, teže je predvideti kako će se meč završiti, pogotovo ovaj konceptni meč. Iako je vjerovatno žalosno uključiti ovaj koncept u igru koja bi bila pogodna za kockanje, on pokazuje obećanje kao zabavna mini igra u drugoj Pokemon igri.