Rainbow Six Siege, popularna timska pucačina, otkriva planove za smanjenje moći ova dva prejaka Operatora, Solis i Fenrir, u nadolazećoj sezoni New Blood. Prejaki branioci su dugo vremena bili glavna tema rasprave u zajednici Rainbow Six Siege, što je napokon navelo Ubisoft Montreal, razvojni tim igre, da se pozabavi ovim problemom kroz balansiranje u sezoni 2 godine 9. Joshua Mills, direktor igre Rainbow Six Siege, objašnjava: “Filozofija balansiranja za godinu 9 je da postignemo jednak odnos napadača i branioca.” Ova najava dolazi nakon nekoliko sezona neravnoteže moći između dvije strane. Međutim, obožavatelji izgledaju optimistično u pogledu izmjene snage branioca, s mnogima koji se nadaju da će nerf biti jednako značajan kao i prethodno smanjenje Grimovog uticaja u Rainbow Six Siege.
Rainbow Six Siege predstavlja planove za sadržaj druge sezone godine 9 s značajnim izmjenama Operatera i povratkom popularnog načina igranja. Počevši od 11. juna, Fenrir i Solis, dva prominentna branioca u Rainbow Six Siege, proći će kroz agresivni nerf. Ovaj nerf će se dogoditi u dvije faze, slično nerfu Grim-a, usmjerenom na primarne gadgete oba branioca: Solis-ov SPEC-IO i Fenrir-ove F-NATT Dread Mines. Solis-ov gadget se više neće aktivirati tokom pripremne faze, a broj Fenrir-ovih mina bit će smanjen sa pet na četiri, uz različite druge promjene u igri. Ranije su Fenrir i Solis bili smatrani prejakim i često su bili zabranjeni u rangiranim mečevima od strane obje strane. Međutim, novi nerf ima za cilj reintegraciju njih u igru bez negativnog uticaja na metu.
Druga sezona cilja na Solis-ov SPEC-IO Electro Sensor, alatku koja joj je ranije omogućavala detektiranje i neutralizaciju svih neprijateljskih elektronika. Solis se pridružila Rainbow Six Siege-u u godini 7 i ostala nepromijenjena više od dvije godine. Međutim, s novim nerfom, Solis-ov uređaj više neće funkcionisati za vrijeme pripremne faze, već će detektirati samo aktivne bespilotne letjelice. Također je smanjena prohodnost njenog uređaja, a sada se mora koristiti samo kada je napunjen sa 100% baterije i traje samo 10 sekundi umjesto 20. Također je smanjen domet detekcije, tako da se moraš približiti bliže bespilotnim letjelicama da bi je detektirao. Također, Solis-ov arsenal više neće uključivati Impact Granate, već će biti zamijenjen sa Proximity Alarmom kako bi se izbalansirao njen uticaj u igri.
Što se tiče Fenrira, koji je jedan od najboljih branioca u Rainbow Six Siege-u po pitanju postavljanja zamki, nerf u sezoni 2 smanjuje broj F-NATT mina koje može nositi sa pet na četiri. Također, njegovi kodovi će biti ograničeni na dva, sa mogućnošću povrata uništenih ili onesposobljenih mina kako bi se održala ravnoteža u korištenju gadgeta. Fenrir-ove mine više neće biti neprobojne za metke, što potiče igrače da koriste tihije strategije postavljanja. Također je važno napomenuti da će Fenrir sad koristiti Observation Blockere umjesto Barikada, što smanjuje njegovu opasnu kombinaciju zamki.
Rainbow Six Siege je imao spor početak prije nego što je postao stalni dio multiplayer scene. Ubisoft Montreal se bavi prejakim braniocima u Rainbow Six Siege putem nerfa Solis i Fenrira u nadolazećoj sezoni New Blood. SPEC-IO uređaj će prestati funkcionisati za vrijeme pripremne faze, dok će F-NATT mine biti smanjene sa pet na četiri. S promjenama koje su usmjerene na balansiranje igre, obožavatelji očekuju značajan nerf koji će reintegrirati Solis i Fenrira bez narušavanja momentalne mete.