Jedna od najugodnijih igara trenutno dobija sequel u Early Accessu. Slime Rancher 2 uzima osnove originalne igre i proširuje ih s većim brojem prilagodbi i načina da se fazendom upravlja na dinamičniji način. Najnovija nadogradnja igre, Add to Cart Prontomart, koja je lansirana krajem maja, donosi niz novih mogućnosti u tu svrhu. Game Rant razgovarao je s Pearl Ko, starijom dizajnericom korisničkog iskustva za Slime Rancher 2, o najnovijoj nadogradnji i njenom mišljenju o trenutnom stanju igre. Intervju je uređen radi veće jasnoće i krajnosti. U intervjuu za Game Rant, UX dizajnerica Pearl Ko govori o tome kako novi Pride Flag gadget u Slime Rancher 2 obilježava Mjesec ponosa.
P: Možete li se predstaviti?
Ko: Zovem se Pearl Ko. Ja sam starija UX dizajnerica u Monomi Parku.
P: Kakve mogućnosti prilagođavanja Slime Rancher 2 sada ima? I planirate li dodati još mogućnosti prilagođavanja u budućnosti?
Ko: Trenutno imamo nekoliko stvari – omogućili smo promjenu prečaca za neke tipke i gumb za kontroliranje igre. Također smo dodali nekoliko stvari koje olakšavaju kretanje i manipulaciju igrom. Primjerice, omogućili smo uključivanje ili isključivanje sprintanja ili upotrebu usisavača u igri. Što se tiče budućih mogućnosti i postavki prilagođavanja, još ništa nije definirano, ali pažljivo pratimo što možemo učiniti u budućim izdanjima.
P: Kako biste usporedili korisničko iskustvo između Slime Rancher 2 i Slime Rancher 1 do sada?
Ko: Nisam previše upoznata s Slime Rancher 1 – malo sam igrala, ali nisam bila uključena u njegov razvoj. Rekla bih da je najveća promjena zapravo na UI strani, pokušali smo napraviti stvari jasnijima, minimalističkijima i olakšati njihovo razumijevanje na prvi pogled. Znam da je prva igra imala vrlo lagani stil na UI-u, pa smo ovaj put sve malo prilagodili cjelokupnoj vibri Slime Ranchera. Stvari bi se trebale bolje uklopiti, biti više koherentne u umjetničkom stilu.
P: Koji je bio glavni cilj nedavne nadogradnje?
Ko: Glavni cilj iza Add to Cart Prontomart bio je omogućiti igračima da troše i uživaju u trošenju Newbucksa, valute koja se koristi u igri. Prethodno u Slime Rancher 2 nije postojala trgovina, ali sada postoji način da igrači potroše resurse koje su zaradili i prilagode svoju farmu i svijet prema svojim željama. Tako da je to bio primarni cilj iza nadogradnje.
P: Što je to toliko bitno za studio i zašto je to prioritet u ovoj nadogradnji?
Ko: Ova nadogradnja se vrlo dobro nadovezuje na prethodnu, Gadgets My Way. Ta nadogradnja omogućila je igračima da postavljaju različite gadžete, odnosno strukture koje se mogu izgraditi u igri, bilo gdje u svijetu, dok je u Slime Rancheru 1 postojalo samo određena područja za postavljanje tih struktura, uključujući i dekoracije. Dakle, nakon prethodne nadogradnje, praktički je cijeli svijet otvoren za postavljanje ovih stvari. Tako da je ova nadogradnja usmjerena na to da igrači dobiju još više mogućnosti za kupovinu i izradu različitih stvari kako bi mogli dalje ukrašavati i prilagođavati svoj doživljaj.
U izjavi, tim Monomi Park dodaje: “Uvijek smo željeli da igrači imaju više mogućnosti izražavanja u Slime Rancheru, ali ograničenja su prethodno onemogućavala postavljanje gadžeta samo na određenim, unaprijed definiranim lokacijama u svijetu. S redizajnom sustava gadžeta, igrači sada mogu postavljati gadžete gotovo bilo gdje, čime se čini igrački svijet osobnijim, zanimljivijim za eksperimentiranje, ukrašavanje i ponovno otkrivanje kako dodajemo više sadržaja. Naša nedavna nadogradnja koja uključuje Prontomart pruža održiv način uvođenja novih gadžeta, proširujući opcije za prilagođavanje farme i svijeta igračima”.
P: I varijacije gadžeta su glavni dio prilagođavanja.
Ko: Igrači će moći kupiti varijante koje će zamijeniti zadani izgled već izrađenog gadžeta u igri. Sve što trebate učiniti je, kada postavite gadžet negdje u svijetu, pristupiti mu dok ste u modu za gadžete i pritisnuti tipku za promjenu varijante, a zatim ćete moći odabrati varijantu koju posjedujete za taj gadžet.
P: Igračima igra, posebno ova nadogradnja, daju osjećaj puno dinamičnijeg i ličnijeg iskustva od prethodne?
Ko: Mislim da je to želja za većim angažmanom igrača u otkrivanju ove igre. Tu su sluzi koje morate uhvatiti i brinuti se o njima, ali također, željeli smo da igrači jednostavno uživaju u prilagođavanju vlastitog doživljaja. Mislim da je to bio način da igrače potaknemo da istraže više resursa i uključe se u proces izrade, što je ključan dio Slime Rancher iskustva. To je moje viđenje.
P: Kako ste odabrali popis novih gadžeta koje ćete dodati u ovu nadogradnju?
Ko: O, to je još jedno vrlo dobro pitanje. Nisam osobno bila uključena u to, mogu samo odgovoriti na temelju onoga što sam vidjela. Ali znam da je puno toga inspirirano gadžetima koje smo već imali i tematizacijom u različitim područjima i biotopima koje imamo. Tako da je neki novi sadržaj prilagođen plaži. Jedan od mojih omiljenih gadžeta u ovoj nadogradnji je clam throne, koji je poput stolice u kojoj možete staviti sluz. Ali to je ideja koja je proizašla iz razmišljanja o tome što bi se moglo dodati za plažni set gadžeta.
P: Je li clam throne vaš omiljeni od novih gadžeta?
Ko: Definitivno jedan od mojih favorita. I pride zastava također.
P: Možete li malo govoriti o tome zašto je ta pride zastava važna za Slime Rancher 2?
Ko: Pa, ne mogu govoriti za cijeli studio, ali znam da ja osobno zaista cijenim da se ova igra osjeća toliko dobrodošlo. Ona je otvorena za narativ i priču u koju kao igrač mogu ući, a da se ne moram suočiti s nekim već konstruiranim narativom u koji se ne mogu u potpunosti uroniti. Mislim da postoji osjećaj istraživanja u ovom svijetu koji, iako nije potpuno siguran, osjeća se vrlo nježno i dobrodošlo. Mislim da to ide ruku pod ruku s idejom inkluzivnosti. Ali to je samo moje osobno mišljenje, ne mogu odgovarati za cijeli studio. Tim Monomi Parka u izjavi je dodao: “Mi smo inkluzivni studio i podržavamo sve u našoj zajednici.”
P: Možete li malo govoriti o dizajnu kopališta i kako je stvoreno da se istakne?
Ko: Mislim da me to podsjeća na fosile, što je super cool. To me podsjeća na La Brea Tar Pits, jer sam odrasla u blizini tog područja. Tako da mi mozak odlazi u doba praistorije kada su sluzi hodale posvuda, bile različitih veličina. Možda su postojale divovske sluzi i sluzi koje trenutno ne vidimo, vrlo cool i drugačije.
U izjavi tima Monomi Parka dodaje se: “Željeli smo da prostor kopališta istakne novi sustav gadžeta i potakne igrače da zaista iskoriste njegove mogućnosti. Odlučili smo se za temu arheološkog nalazišta jer se uklapa u ideju otkrivanja novih objekata. Dodatno smo naglasili tu ideju raspršivanjem hrpe besplatnih dekoracija po cijelom proširenju, koje igrači mogu “očistiti” kako bi oslobodili prostor, ali i dobiti nekoliko novih dekorativnih predmeta koje mogu koristiti bilo gdje putem nadogradnje gadžeta kao nagrada za trud.”
P: Ako čitatelj još nije preuzet ovu nadogradnju, na što biste im preporučili potrošiti Newbucks prvo?
Ko: O, to je teško pitanje. Ima puno toga za kupiti i zabaviti se. Mislim da su igračke definitivno dobar izbor. Izuzetno su slatke. Također su vrlo taktilne. Nisu strogo gadžeti, više su predmeti za sluzi. Sluzi mogu s njima interaktivno djelovati kao i sa svim drugim fizičkim predmetima u svijetu. Budući da su dizajnirane za sluzi, mogu pomoći sluzima da budu u boljem raspoloženju. Vidjet ćete sluzi kako se igraju s njima, što je zaista preslatko. Mislim da to donosi puno vizualnog zadovoljstva igračima. Tu su i mnoge druge zanimljive funkcionalne gadžete poput simpatičnog ventilatora-ventilatora na stalku kakav biste imali u stvarnom životu, ali s temama i bojama koje se uklapaju u igru, poput lepka koji su crne i šarene kreature. Tako da ovi ventilatori izgledaju kao lepak i vrlo su slatki. Postoje i slični gadžeti s kojima možete manipulirati objektima u okruženju. Ventilator može gurati objekte, tako da sam vidjela igrače kako konstruiraju ove gadžete na način da premještaju resurse ili stvaraju nove montažne linije. Mislim da će igrači uživati u istraživanju toga – mislim da je tamo mnogo zabave.
P: Ima li još nešto što biste željeli dodati?
Ko: Voljela bih da igrači i dalje posjećuju Prontomart i istraže trgovinu u potrazi za tajnama. Mislim da će biti oduševljeni nekim stvarima koje će otkriti ako posjete trgovinu, primjerice u različito doba dana ili noći. Da, stvari bi mogle biti malo drugačije nego što očekuju. Mislim da će biti zabavno otkrivati.