The Outlast Trials je upravo objavio masivno ažuriranje nazvano Projekat Lupara, koje donosi neke veoma zatražene funkcije, zastrašujućeg novog neprijatelja i povezanu probu, kao i kompletni roguelike način igranja, među mnogim drugim dodacima. Nove funkcije poput sezonskog kataloga bez FOMO (“Fear Of Missing Out”) i sistema dnevnih zadataka također pomažu igri da uspostavi strukturu žive usluge koja je netipična za kooperativne PVE igre, ali je dobro prihvaćena od strane igračke zajednice.
U intervjuu za Game Rant, direktor igre The Outlast Trials, Alex Charbonneau, otkrio je kako Red Barrels nikada zaista nije očekivao da će igra postati punokrvna živa usluga, ali ogromna podrška od strane igračke zajednice je navela tim da promijeni svoj pristup. Charbonneau je govorio o tome kako su neke od mogućnosti Projekat Lupara razvijene s ciljem prezentacije žive usluge.
Game Rant je dobio prvi uvid u ažuriranje Projekat Lupara za The Outlast Trials, koje uvodi novi sistem težine i neprijatelja koji koristi pušku. Početni skromni plan za The Outlast Trials bio je da eksperimentiše s pružanjem kooperativne Outlast igre s samo nekoliko probi koje bi igrače moglo zainteresovati nekoliko puta mjesečno. Međutim, na osnovu anketa među igračima, Charbonneau je otkrio da su igrači se skoro svakodnevno uključivali u te probe. To je dovelo do potpunog preispitivanja pristupa dostavi sadržaja igre.
Jedna stvar koju želim reći je da nikada nismo mogli predvidjeti da će ova igra postati živa usluga. Jedini razlog što smo danas ovdje je zato što su ljudi zahtijevali to…Volim da ulažem svoje vrijeme u igru koju održavaju developeri i postoji ta interakcija, ali originalni plan je bio da je to multiplayer igra sa četiri ili pet probi. To je bio početni plan. Postalo je kristalno jasno na zatvorenoj beti prije dvije godine da moramo ponuditi bolju igru jer smo reagovali na činjenicu da su ljudi bili toliko srećni s igrom i jednostavno su željeli više i više. Mislim da je to zbog činjenice da je nešto jedinstveno na tržištu. Igra u kojoj nemate oružje, preživljavanje u kooperaciji, sve te faktore. Stvarno to dobro funkcioniše. Da, postali smo ovakva igra jer su ljudi to željeli.
Iako je sam Charbonneau ljubitelj igara u živoj usluzi, priznao je da se neki igrači umaraju od tog modela, jer veće studije finansijski pritiskuju da razvijaju igre koje su projektovane da izvlače što više vremena i novca. The Outlast Trials je svakako jedinstven slučaj u današnjoj industriji, jer ide u tom smjeru isključivo zbog faktora zabave, a ne kao poslovni pothvat. Charbonneau kaže da je ažuriranje Projekat Lupara značajan korak ka ostvarivanju pravog ciklusa igranja u živoj usluzi, posebno kada je riječ o novom sistem dizanja zadataka. Raznovrsni dnevni i nedeljni zadaci daju igračima razlog da se vrate svaki dan i isprobaju nove stvari, a takav sistem također otvara mogućnosti za napredak sličan battle pass-u ako Red Barrels odluči ići tim putem.
Dodatno, uveden je sistem kataloga koji preobražava način na koji igrači pregledavaju i pristupaju otključanim kozmetičkim predmetima. Ovo je povezano sa sezonskim katalogom koji počinje s Projekat Lupara, a Charbonneau je osigurao da neće biti nikakvog FOMO-a kada je riječ o sezonskom katalogu. Slično Warbonds sistemu u igri Helldivers 2, oni nikada neće isteći.
Ovo je definitivno uzbudljivo vrijeme za fanove Outlast serijala, a sa više uključujućih sistema i jačom strategijom upoznavanja, najbolje je vrijeme za nove igrače da se upuste u neke od njegovih strašnih proba. Red Barrels, developeri zastrašujućeg Outlast serijala, su objavili The Outlast Trials koji omogućava fanovima da uživaju u jezivim trenucima sa prijateljima po prvi put.