More

    Ubisoft dodaje mehaniku koja suzbija “bunny hopping” u XDefiant

    Razvojni tim XDefianta je objasnio Ubisoftove planove za dodavanje mehanike koja suzbija “jump spamming”, poznat i kao “bunny hopping”. Iako će ova nova mehanika omogućiti da se “jump spamming” i dalje koristi u XDefiantu, cilj je da se to činjenje učini težim i kažnjivim. Kratko prije ovog saopćenja, XDefiantovi developeri su potvrdili i nekoliko drugih funkcija koje dolaze u igru, uključujući mod sa samo jednim životom i killcams. Još nije jasno kada će XDefiant dobiti svoju prvu veliku nadogradnju, ali lansiranje sezone 1 se očekuje 2. jula, pa se može očekivati barem jedna značajna nadogradnja u narednim mjesecima. Ipak, neki fanovi Ubisoftovog šutera se nadaju da će dobiti određena poboljšanja prije toga. Medicinska klasa u XDefiantu su Libertad-i, i važno je da igrači prilagode svoj Loadout kako bi izbalansirali timski zdravstveni oporavak sa napadnom snagom. Bivši Call of Duty profesionalni igrač i XDefiant developer Patrick Price, koji se na internetu naziva Aches, objavio je tvit kojim potvrđuje da će XDefiant dobiti anti-“jump spam” mehaniku “što je prije moguće”. Kada se implementira, igrači koji izvedu previše skokova ili čučnjeva zaredom suočavaju se s kaznom koja otežava ciljanje. Ova mehanika je viđena u nekim ranim testovima XDefianta, gdje je kazna trajala najviše 1.5 sekundi, osim ako je igrač nastavio koristiti skokove ili čučnjeve, što bi produžilo trajanje kazne. Međutim, moguće je da je mehanika prošla neke prilagodbe od tada. Aches je također objasnio da kazna za ometanje ciljanja nije namijenjena za eliminaciju “jump-shot” opcije, već samo za kažnjavanje onih koji je zloupotrebljavaju. Ubisoftovi developeri su jasno stavili do znanja da je XDefiant zamislen kao igra koja zahtijeva vještinu, uprkos nedostatku rangiranog mečmakinga, tako da nije iznenađujuće što žele da mehanike poput “jump-shottinga” ostanu kao mogućnosti, jer one samo povećavaju razliku u vještinama među igračima. Također, XDefiantovi developeri potvrđuju da rade na poboljšanju registracije pogodaka, ali kao i kod mehanike ometanja ciljanja, trenutno nije poznato kada će biti puštena nova verzija. Uprkos ranim pritužbama u vezi određenih aspekata igre i problema sa serverima na dan lansiranja, XDefiant je započeo vrlo uspješno. U stvari, lansiranje XDefianta je oborilo Ubisoftov rekord, postavši najbrža igra koja je dostigla milion jedinstvenih korisnika u roku od dva i po sata. Usporedba s Apex Legendsom iz EA, koji je trebao oko osam sati za dostizanje istog broja jedinstvenih korisnika, samo još više naglašava ovaj uspjeh. XDefiant je u roku od 48 sati od lansiranja dostigao tri miliona jedinstvenih korisnika, što obećava svijetlu budućnost ove FPS igre. Ubisoftov XDefiant je online PvP šuter koji se fokusira na brzu timsku igru. Inspirisan popularnim Ubisoftovim franšizama, igra ima frakcije i likove koji predstavljaju serijale kao Splinter Cell i Far Cry. Dostupna na većini modernih sistema, XDefiant je besplatna igra. XDefiantovi developeri dodaju kaznu za ometanje ciljanja kako bi suzbili “jump spam”, ali bez potpunog ukidanja “jump-shot” mogućnosti. XDefiant je oborio rekord kao najbrža Ubisoftova igra koja je dostigla 1 milion korisnika samo 2.5 sata nakon lansiranja. Poboljšanja registracije pogodaka su u razvoju, zajedno sa nadolazećim funkcijama kao što su mod sa samo jednim životom i killcams.

    Latest articles

    spot_imgspot_img

    Related articles

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_imgspot_img